همفکر بستری برای انتقال تجربه ها و توسعه ارتباطات حرفه ای است، کارآفرین ها، صاحبان ایده، برنامه نویس ها، طراح ها، سرمایه گذارها، مشاورها و سایر علاقمندان به کسب و کار در "همفکر خرم آباد" گرد هم آمده و در مورد ایده ها، استارت آپ ها، کسب و کارها و علاقه مندی های خود به گفتگو می پردازند.

متخصصین حاضر در جلسه گاه آموزش می دهند و گاه یاد می گیرند، گاهی تجربه هایشان را در اختیار قرار می دهند. از طرفی این جلسات می تواند آغاز کننده آشنایی هایی باشد که باعث همکاری های بعدی گردد.

پس شما هم اگر علاقه مند به حوزه استارت آپ ها هستید یا در دنیای تکنولوژی تخصص خاصی دارید و یا حتی دنبال نیروی کار هستید دعوت می شود تا در همایش های ما شرکت کنید تا بلکه همه ما بتوانیم به فضای گفتگو و یادگیری نزدیکتر شویم و شبکه سازی کنیم.

این رویداد با دیگر رویدادهایی که تاکنون شرکت کرده‌اید متفاوت است. در این رویداد سخنران خاصی وجود ندارد، کمتر کسی فرصت نشستن و تنها شدن پیدا می‌کند و تمام مدت همه در حال گفتگو هستند. پیشنهاد می‌کنیم در طی رویداد ترفندهای زیر را به کار ببرید تا از این دو ساعت همفکری بیشترین بهره را برده باشید.

 

۱- آغازگر گفتگو باشید

اگر دیدید که در گوشه‌ای تنها ایستاده‌اید و کسی نیست که با شما صحبت کند بدانید که همفکر خرم آباد را باخته‌اید. به سراغ آدم‌ها بروید و سریع با یک احوالپرسی و معرفی ساده و یک لبخند وارد گفتگو شوید. منتظر نمانید تا بقیه به سراغ شما بیایند، آغازگر گفتگو باشید، ابتکار عمل را به دست بگیرید و ارتباطات جدید بسازید.

۲- وارد بحث‌های طولانی و حاشیه‌ای نشوید

۲ ساعت فرصت زیادی نیست، تا چشم برهم بزنید زمان رفتن فرا رسیده است، پس در گفتگوهایتان آن‌قدری وارد جزییات نشوید که فرصت آشنایی با افراد مختلف در حرفه‌های گوناگون را نداشته باشید. 

۳- به سراغ کسانی که نمی‌شناسید بروید

البته که گپ و گفت با دوستان قدیمی جذاب‌تر است ولی با دوستان همیشگی می‌توان در کافه هم دیدار کرد، پس به سراغ کسانی بروید که شناختی از آن‌ها ندارید و سعی کنید از همه انرژی‌تان برای یافتن دوستان جدید و حرفه‌ای استفاده کنید.

۴- کارت ویزیت و دفترچه یادداشت را فراموش نکنید

یادداشت نکات مهم گفتگوهای دوطرفه منجر به یادآوری دقیق جزییات در آینده می‌شود و همچنین ارائه یک کارت ویزیت در انتهای گفتگو می‌تواند پایان‌بخش گفتگو و آغاز یک رابطه کاری خوب باشد. (تجربه شخصی: کارت ویزیت همیشه همراه دارم)

۵- برچسب‌ها را روی سینه خود بچسبانید

در هنگام ورود به محل برگزاری رویداد برچسبهایی به شما تقدیم می‌شوند که می‌توانید نام و تخصص خود را بر روی آن یادداشت کنید، حتما از این برچسبها استفاده کنید چرا که قبل از هر گفتگویی بیانگر تخصص و سمت شما هستند.

۶- سعی کنید زودتر از ساعت شروع رویداد در مکان برگزاری حضور داشته باشید

همیشه افراد شرکت کننده خودشون رو ظرف مدت 1 دقیقه معرفی میکنن که اوایل جلسه انجام میشه، این قسمت رو از دست ندید!

 

منبع کمکی : فناوری به وقت تبریز

سینا حیدری
Author: سینا حیدریWebsite: http://www.lorna.ir
سينا حيدری هستم، دانش آموخته MBA، طراح و توسعه دهنده وب، مدير عامل شرکت آسوتک و استارتاپ گردشگری تورآسو، جامعه ساز استارتاپی و برگزار کننده رويدادهای استارتاپی همفکر لرستان و يلدای کارآفرينان استارتاپی لرستان، مروج و تسهيلگر استارتاپی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اشتراک موبایل
  1. شماره موبایل خود را وارد نمایید
    لطفا شماره موبایل خود را به صورت صحیح وارد نمایید.
  2. کد امنیتی را وارد کنید(*)
    کد امنیتی را وارد کنید لطفا کد امنیتی نمایش داده شده در عکس را صحیح وارد نمایید.
  3. با عضويت در سامانه موبایلی لرنا می توانيد از خبرنامه های ایمیلی ، فراخوان ها و ساير امکانات سامانه موبایلی لرنا بهره مند شويد. پس هم اکنون عضو شوید!
اشتراک ایمیل
  1. ایمیل خود را وارد نمایید
    لطفا ایمیل خود را به صورت صحیح وارد نمایید.
  2. کد امنیتی(*)
    کد امنیتی لطفا کد امنیتی نمایش داده شده در عکس را صحیح وارد نمایید.
  3. با عضويت در سامانه ایمیلی لرنا می توانيد از خبرنامه های ایمیلی ، فراخوان ها و ساير امکانات سامانه ایمیلی لرنا بهره مند شويد. پس هم اکنون عضو شوید!

مقالات

تغییر برند افلاک دیتا به آسوتک

افلاک دیتا پس از ۱۰ سال تجربه در زمینه طراحی ...

همفکر چگونه تاثیر گذار است؟

امیر جافری از تیم لاک سال ۹۴ با اعضای تیم لاک در شرایطی به حوزه آی تی...

چیزهایی که برای محافظت از ایده ها باید دانست

  در این مقاله چگونگی حفاظت از ایده هارا بررسی خواهیم کرد. ...

استارتاپ های موفق بانوان

شاید تصور راه اندازی استارتاپ های بزرگ و موفق توسط زنان برایتان عجیب باشد و ی...

ریسک های کارآفرینی

تعریف ریسک : احتمال کم شدن سود واقعی سرمایه گذاری نسبت به سود پیش ب...

تعریف کارآفرینی از دیدگاه هوارد استیونسن

کارآفرینی! یکی از جذاب ترین مباحث در حوزه کسب و ...

تعریف های مختلف استارتاپ

استارتاپ به چه معنی است؟ کدام نوع از کسب و کار استارتاپ نامیده می شوند؟ آیا ک...

چرا کسب‌و‌کارهای نوپا شکست می‌خورند؟

 در بیشتر مواقع شرکت های نوپا و کسب و کارهای تازه تاسیس شکست می‌خورند. یکی از...

گام های سه گانه راه‌اندازی وب سایت فروشگاه آنلاین

آیا به دنبال راهی هستید تا درآمد فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید؟ این خوا...

دلایل شرکت در یک استارتاپ ویکند

در این مقاله میخواهیم دلایل شرکت در یک استارتاپ ...

MVP یک محصول نیست، بلکه یک فرآیند است

📍یک داستان همیشگی: یک تیم با یک ایده شروع می کند، ...

استارتاپ و اصطلاحات آن

استارتاپ به یک کسب‌و‌کار نوپا گفته می‌شود که با هدف پیدا کردن مدل کسب‌و‌کار ر...

درباره ما

ما، مجموعه‌ای از فعالان استارت آپی و فناوری اطلاعات لرستان هستیم که Lorna.ir را برای کمک به رشد کارآفرینی و توسعه شرکت‌های نوپای فناوری در شهرهای لرستان بوجود آورده‌ایم.

لرنا تلاش می‌کند، با ایجاد شبکه‌ی ارتباطاتی و آموزشی گسترده؛ جوانان خلاق و پرانرژی شهر را به سمت کارآفرینی و راه‌اندازی شرکت‌های نوپای فناوری سوق دهد و برای اینکار از فعالیت‌های رسانه‌ای و برپایی رویدادهای متنوع کارآفرینی و فناوری بهره می‌برد.

تماس و همکاری

اگر علاقه‌مند به معرفی استارتاپ خود هستید، موقعیت شغلی در شرکت خود دارید، می‌خواهید نوشته‌تان را منتشر کنیم و یا اینکه علاقه‌مند به حمایت از ما هستید و علاقه‌مند به شرکت در برنامه های ما را دارید و یا هر نظر و پیشنهادی دیگری دارید با ما تماس بگیرید.

ایمیل : info@Lorna.ir

شماره تماس : 09165533578