شاید تصور راه اندازی استارتاپ های بزرگ و موفق توسط زنان برایتان عجیب باشد و یا فکر کنید فقط مردان چنین کارهایی را انجام می دهند، ولی کسب و کارهای استارتاپی بزرگی وجود دارند که توسط زنان راه اندازی شده اند. برای شناخت این کسب و کارها تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

استارتاپ های بانوان

Homejoy

Homejoy توسط دو خواهر، آدورا و آرون چه‌اونگ، بنیان‌گذاری شده است که بهترین و به صرفه ترین روش برای همیشه تمیز نگه داشتن خانه است. این سرویس به مشتریان لیستی از نظافت‌چیان حرفه‌ایی ارائه می‌دهد و هزینه‌ایی معادل ۲۰ دلار در ساعت دارد. در Homejoy رضایت مشتریان تضمین شده است.

Wanelo

بنیانگذار آن دنا وارشا و سکایا وانلو است، Wanelo گوشی هوشمند شما را به فروشگاه دیجیتال تبدیل می‌کند. این برنامه اکنون متشکل از ۳۵۰۰۰۰ فروشگاه است و شما بوسیله آن می توانید هر چقد می خواهید خرید کنید.

Hitlist

Hitlist اپلیکیشنی است برای پس انداز پول که توسط گیلیان موریس راه‌اندازی شد و با استارتاپ TripCommon تلفیق شد، توسط این نرم افزار کاربران لیستی از آرزوهای خود را تهیه می کنند. پس از آنکه بلیط تعطیلات رویایی به بهای رقابتی نزدیک شد، شرکت پیامی برای کاربر ارسال می‌کند. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی به آن ها ملحق شوید تا از نحوه ارتباط با آنها بیشتر مطلع شوید.

RealReal

موسس RealReal جولیا وین رایت که ارائه کننده‌های اجناس فوق‌العاده لوکس زنانه و مردانه در زمینه مد است، می‌باشد. خدمات اختصاصی سایت شامل پست رایگان از طریق کشتی یا تحویل درب منزل است. این استارتاپ 3ساله تاکنون میزبان بیش از ۳ میلیون خریدار و فروشنده بوده است. برخلاف دیگر سایت‌ها که پیش پرداخت هستند، RealReal هزینه‌ی کالا را پس از تحویل دریافت می کند.

Indinero

جسیکا ماه از بانیان و مدیر عامل indinero به افرادی که کسب و کار خود را به تازگی آغاز کرده اند کمک کی کند. کار این شرکت حمایت از موسساتی است که مدیریت تجارت های کلیدی را انجام می دهند، این امر شامل ثبت دادوستدها تا پرداخت‌ها می‌گردد. ماه خاطرنشان می‌کند که ما می‌خواستیم نحوه‌ی نگرش صاحبان تجارت را تغییر دهیم و به اموری در ورای تجارت آن‌ها رخ می‌دهد، رسیدگی کنیم.

Learnvest

مدیر و موسس این استارآپ، الکسا وون توبلس لرنوست است که منابع عظیمی را برای تسلط کاربران در برنامه‌ریزی‌های مالی تامین می‌کند. این برنامه، بودجه‌ایی مناسب و برنامه‌ایی متداول طبق هدف سبک زندگی منحصر به فرد هر کاربر ارائه می‌دهد. این برنامه داده‌ها و مقالات برگزیده‌ایی برای شناخت و خلق عادت‌های بهتر در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

Polyvore

جس لی مدیر انجمن سایت مد و سبک زندگی Polyvore، کار خود را در قالب سرگرمی شروع کرد. مادامی که در گوگل بعنوان مدیر تولیدی فعالیت می کرد، خدماتی که اخیراً ارائه می‌شد او را وسوسه نمود و طی ایمیلی از پاشا صدری برای بهبود عملکرد سایت درخواست کمک نمود. سال‌ها بعد، لی در جایگاه مدیر و موسس پرافتخار شرکت قرار گرفت، همین امر موجب شد تا در زمره معدود رئسای اجرایی دره سیلیکون قرار بگیرد.

Skimm

دنیله ویسبرگ و کارلی زاکین دوستانی بودند که پس از فارغ‌التحصیلی Skimm را تاسیس کردند، Skimm یک خبرنامه‌ی پست الکترونیک روزانه‌ است که دو سال بعد از تاسیس، بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ مشترک داشت و این تعداد درحال افزایش بود. این ایده در صدر اخبار، بالاتر از تیترهای مد و سیاست، و در سرمقاله‌ی روزنامه‌ها جای گرفت.

Traveling Spoon

در تعطیلات هیچ چیز بهتر از خوراک‌های محلی نیست. این ایده از سوی آشی ول و استف لورنس ارائه شد، مسافران را با تجربیات واقعی غذا و میزبانی در تمام کره‌ زمین روبرو می‌ساخت. الگوبرداری از بهترین غذاهای فرهنگی، از غذاهای خانگی تایلندی تا شام‌های مخصوص کشاورزان. این امر رویای جسورانه‌‌ایی در مورد غذا بود.

 

منبع : alamto.com

Author: زهرا موسوی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اشتراک موبایل
  1. شماره موبایل خود را وارد نمایید
    لطفا شماره موبایل خود را به صورت صحیح وارد نمایید.
  2. کد امنیتی را وارد کنید(*)
    کد امنیتی را وارد کنید لطفا کد امنیتی نمایش داده شده در عکس را صحیح وارد نمایید.
  3. با عضويت در سامانه موبایلی لرنا می توانيد از خبرنامه های ایمیلی ، فراخوان ها و ساير امکانات سامانه موبایلی لرنا بهره مند شويد. پس هم اکنون عضو شوید!
اشتراک ایمیل
  1. ایمیل خود را وارد نمایید
    لطفا ایمیل خود را به صورت صحیح وارد نمایید.
  2. کد امنیتی(*)
    کد امنیتی لطفا کد امنیتی نمایش داده شده در عکس را صحیح وارد نمایید.
  3. با عضويت در سامانه ایمیلی لرنا می توانيد از خبرنامه های ایمیلی ، فراخوان ها و ساير امکانات سامانه ایمیلی لرنا بهره مند شويد. پس هم اکنون عضو شوید!

مقالات

تغییر برند افلاک دیتا به آسوتک

افلاک دیتا پس از ۱۰ سال تجربه در زمینه طراحی ...

همفکر چگونه تاثیر گذار است؟

امیر جافری از تیم لاک سال ۹۴ با اعضای تیم لاک در شرایطی به حوزه آی تی...

چیزهایی که برای محافظت از ایده ها باید دانست

  در این مقاله چگونگی حفاظت از ایده هارا بررسی خواهیم کرد. ...

استارتاپ های موفق بانوان

شاید تصور راه اندازی استارتاپ های بزرگ و موفق توسط زنان برایتان عجیب باشد و ی...

ریسک های کارآفرینی

تعریف ریسک : احتمال کم شدن سود واقعی سرمایه گذاری نسبت به سود پیش ب...

تعریف کارآفرینی از دیدگاه هوارد استیونسن

کارآفرینی! یکی از جذاب ترین مباحث در حوزه کسب و ...

تعریف های مختلف استارتاپ

استارتاپ به چه معنی است؟ کدام نوع از کسب و کار استارتاپ نامیده می شوند؟ آیا ک...

چرا کسب‌و‌کارهای نوپا شکست می‌خورند؟

 در بیشتر مواقع شرکت های نوپا و کسب و کارهای تازه تاسیس شکست می‌خورند. یکی از...

گام های سه گانه راه‌اندازی وب سایت فروشگاه آنلاین

آیا به دنبال راهی هستید تا درآمد فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید؟ این خوا...

دلایل شرکت در یک استارتاپ ویکند

در این مقاله میخواهیم دلایل شرکت در یک استارتاپ ...

MVP یک محصول نیست، بلکه یک فرآیند است

📍یک داستان همیشگی: یک تیم با یک ایده شروع می کند، ...

استارتاپ و اصطلاحات آن

استارتاپ به یک کسب‌و‌کار نوپا گفته می‌شود که با هدف پیدا کردن مدل کسب‌و‌کار ر...

درباره ما

ما، مجموعه‌ای از فعالان استارت آپی و فناوری اطلاعات لرستان هستیم که Lorna.ir را برای کمک به رشد کارآفرینی و توسعه شرکت‌های نوپای فناوری در شهرهای لرستان بوجود آورده‌ایم.

لرنا تلاش می‌کند، با ایجاد شبکه‌ی ارتباطاتی و آموزشی گسترده؛ جوانان خلاق و پرانرژی شهر را به سمت کارآفرینی و راه‌اندازی شرکت‌های نوپای فناوری سوق دهد و برای اینکار از فعالیت‌های رسانه‌ای و برپایی رویدادهای متنوع کارآفرینی و فناوری بهره می‌برد.

تماس و همکاری

اگر علاقه‌مند به معرفی استارتاپ خود هستید، موقعیت شغلی در شرکت خود دارید، می‌خواهید نوشته‌تان را منتشر کنیم و یا اینکه علاقه‌مند به حمایت از ما هستید و علاقه‌مند به شرکت در برنامه های ما را دارید و یا هر نظر و پیشنهادی دیگری دارید با ما تماس بگیرید.

ایمیل : info@Lorna.ir

شماره تماس : 09165533578