افلاک دیتا پس از 10 سال تجربه در زمینه طراحی وب سایت برای مشتریان شخصی و سازمانی، حال تصمیم بر گسترش فعالیت های خود در قالب نام تجاری جدید #آسوتک گرفته است.

سال ها تجربه ما در حوزه استارتاپ ها ما را بر آن داشت تا با رویکرد و نام تجاری جدیدی در حوزه مشاوره کسب و کارها و همراهی و کمک همه جانبه تری به استارتاپ ها، پا در عرصه جدیدی بگذاریم.

لزوم تغییر نیاز مشتریان و اهداف شرکت و از طرف دیگر نیاز شرکت به رقابت در سطحی بالاتر و در بازاری جدید و همچنین ارائه مجموعه ای کاملا جدید از خدمات به بازار، از مهم‌ترین دلایل تغییر هویت شرکت می‌باشند.

آسوتک ماموریت و فلسفه وجودی خود را بر سه اصل استوار میداند: پاسخ سریع به تغییرات، مشارکت نزدیک با کسب‌وکارها و پایداری در سرعت بالا با حفظ کیفیت خدمات.

امروزه تکنولوژی همه ابعاد زندگی و کار ما را در بر گرفته است. در دنیایی که همه چیز به سرعت تغییر می‌کند، آسوتک چابکی و سرعت عمل بالا در خدمت رسانی را مهمترین لازمه موفقیت خود می‌داند و امیدوار است بتواند خدمات ارزشمندی را به مشتریان خود در این مسیر جدید ارائه نماید.

 

سینا حیدری
مدیر عامل آسوتک
ارائه دهنده راهکارهای نرم افزاری و مشاوره کسب و کار

 www.AsoTech.ir




سینا حیدری
Author: سینا حیدریWebsite: http://www.lorna.ir
سينا حيدری هستم، دانش آموخته MBA، طراح و توسعه دهنده وب، مدير عامل شرکت آسوتک و استارتاپ گردشگری تورآسو، جامعه ساز استارتاپی و برگزار کننده رويدادهای استارتاپی همفکر لرستان و يلدای کارآفرينان استارتاپی لرستان، مروج و تسهيلگر استارتاپی

لینک کوتاه مطلب: http://lorna.ir/a305